Konto

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie Kuras, Majkowski, Fadecka Książka

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie
26,25 zł
35,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 236
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.

Szczegółowe informacje na temat książki Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
EAN: 9788374056441
Autor: Kuras, Majkowski, Fadecka
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 236
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.