Konto

Inżynieria marketingowa Janusz Dworak Książka

Inżynieria marketingowa
51,00 zł
68,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Podobne do Inżynieria marketingowa

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami. Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów. Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania: • Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu? • Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów? • Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku? • Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań? • Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu? • Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia? Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla: • MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. • STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji. • DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Szczegółowe informacje na temat książki Inżynieria marketingowa

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381025201
Autor: Janusz Dworak
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Inżynieria marketingowa

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.