Konto

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem Michał Bacior Książka

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
36,00 zł
48,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej

Podobne do Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Szczegółowe informacje na temat książki Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375567472
Autor: Michał Bacior
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.