Menu

Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka Książka

44,77 zł
44,77 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
69,90 zł (-36%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: 1
Liczba stron: 146
Rok wydania: 2024
44,77 zł

 Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320825596
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: 1
Liczba stron: 146
Rok wydania: 2024
Data premiery: 21/08/2024

Oceny i recenzje książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!