Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka Książka
Wydawnictwo: | PWE |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 146 |
Rok wydania: | 2024 |
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.
Szczegółowe informacje na temat książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Wydawnictwo: | PWE |
EAN: | 9788320825596 |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 146 |
Rok wydania: | 2024 |
Data premiery: | 21/08/2024 |
Oceny i recenzje książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Pomóż innym i zostaw ocenę!