Konto

Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Robert Stępowski Książka

Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
22,43 zł
29,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 156
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
EAN: 9788393373598
Autor: Robert Stępowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 156
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Marketing terytorialny Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Średnia ocen:
6.50 /10
Liczba ocen:
2
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.