Konto

Marketing usług hotelarskich Jan Cetner Książka

Marketing usług hotelarskich
28,88 zł
38,50 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: WSiP
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 220
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010
Zobacz więcej
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing usług hotelarskich

Wydawnictwo: WSiP
EAN: 9788302107498
Autor: Jan Cetner
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 220
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Jan Cetner

Oceny i recenzje książki Marketing usług hotelarskich

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.