Konto

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna Książka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
37,43 zł
49,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 318
Format: 28.8x15.7
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy. Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
EAN: 9788380889521
Autor: Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 318
Format: 28.8x15.7
Rok wydania: 2019
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.