Konto

Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe Marek Wirkus Książka

Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
40,50 zł
54,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 274
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Szczegółowe informacje na temat książki Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375566956
Autor: Marek Wirkus
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 274
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2015
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Marek Wirkus

Oceny i recenzje książki Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.