Konto

Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne Agnieszka Kula Książka

Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
19,50 zł
26,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 320
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Czy redundancja może być terminem? Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia – a więc „rokującym” jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.

Szczegółowe informacje na temat książki Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
EAN: 9788323231813
Autor: Agnieszka Kula
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 320
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ul. Fredry 10
61-701 Poznań
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.