Menu

Reklama Teoria projektu Wacław Smid Książka

43,96 zł
55,00 zł (-20%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Dr Lex
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 258
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011
43,96 zł
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Szczegółowe informacje na temat książki Reklama Teoria projektu

Wydawnictwo: Dr Lex
EAN: 9788361448174
Autor: Wacław Smid
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 258
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011

Oceny i recenzje książki Reklama Teoria projektu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!