Konto

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław Książka

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny
22,43 zł
29,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Poltext
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 100
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Szczegółowe informacje na temat książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

Wydawnictwo: Poltext
EAN: 9788375611137
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 100
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011
Podmiot odpowiedzialny: Poltext sp. z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

Średnia ocen:
6.11 /10
Liczba ocen:
9
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.