Menu

Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata Książka

29,93 zł
39,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 168
Format: 155x235mm
Rok wydania: 2016
Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej. Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej Publikacja podejmuje interesującą poznawczo i aktualną problematykę związaną ze źródłami, charakterem i następstwami występowania różnic kulturowych. Na podkreślenie zasługuje w szczególności dokonane z dużym „wyczuciem” połączenie dwóch perspektyw badawczych, obejmujących różnice kulturowe oraz procesy komunikacji. Beneficjentami książki będą z pewnością pracownicy naukowi i studenci. Przesądza o tym naukowa jakość wywodu, wielość źródeł oraz naukowy język. Zawiera ona wiele egzemplifikacji, praktycznych ilustracji, a także rozmaitych graficznych form przedstawiania myśli. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby książka trafiła również do rąk menedżerów i specjalistów w zakresie różnych ogólnych i szczegółowych problemów zarządzania. Z recenzji prof. UJ dr. hab. Piotra Jedynaka Książka uwzględnia wielość podejść i perspektyw naukowych, opierając się na przeglądzie wyników badań empirycznych, jak i aspektów metodologicznych i teoretycznych, między innymi z zakresu socjologii, antropologii, psychologii czy lingwistycznych analiz międzykulturowych, ważnych dla działań biznesowych realizowanych na rynkach odmiennych kulturowo. Autorzy, wychodząc z założenia, że komunikacja to kultura, a kultura to komunikacja, skoncentrowali się na syntezie zagadnień wyjaśniających zawiłości i złożoność komunikacji międzykulturowej w biznesie.KW rozdziałach podjęte zostały wątki dotyczące: istoty komunikacji międzykulturowej i kompetencji międzykulturowych u przedstawicieli biznesu jako konsekwencji procesów globalizacyjnych, uwarunkowań komunikacji na zróżnicowanych kulturowo rynkach, analizy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przestrzeni międzykulturowej, aby ostatecznie odnieść się do szczegółowego obszaru – budowania przekazu reklamowego kierowanego do klientów na rynkach odmiennych kulturowo.

Szczegółowe informacje na temat książki Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
EAN: 9788323340539
Autor: Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 168
Format: 155x235mm
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!