Konto

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych Technikum Małgorzata Pańczyk Książka

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych Technikum
23,25 zł
31,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 310
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Szczegółowe informacje na temat książki Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych Technikum

Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
EAN: 9788365149008
Autor: Małgorzata Pańczyk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 310
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2015

Oceny i recenzje książki Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych Technikum

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.