Konto

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw Łukasz Kozłowski Książka

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
57,71 zł
79,91 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: MT Biznes
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 344
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
57,71 zł
BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.

Szczegółowe informacje na temat książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw

Wydawnictwo: MT Biznes
EAN: 9788381756938
Autor: Łukasz Kozłowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 344
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-12-07
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: MT Biznes sp z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.