Menu

Współczesna polska reklama prasowa Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? Kamil Łuczaj Książka

33,75 zł
45,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Nomos
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 370
Format: 160x240mm
Rok wydania: 2016
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (…) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej

Szczegółowe informacje na temat książki Współczesna polska reklama prasowa Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?

Wydawnictwo: Nomos
EAN: 9788376884080
Autor: Kamil Łuczaj
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 370
Format: 160x240mm
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Współczesna polska reklama prasowa Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!