Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach Sierotowicz Tomasz, Okoń-Horodyńska Ewa, Gurba Krystian Książka

Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach
29,93 zł
39,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 142
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej
Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie: metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentnych specjalizacji, włączenie światowych zbiorów informacji patentowej w badania kierunków i dynamiki procesów gospodarczych); organizacji krajowego interdyscyplinarnego systemu interaktywnej informacji naukowej i naukowo-technicznej dla nauki, edukacji i przemysłu; narodowej i regionalnej polityki innowacji; strategii zarządzania innowacjami; ekonomii rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych czynników w rozwoju gospodarki oraz społecznych procesów antycypacji kierunków rozwoju (foresight); metodyki badań relacji kobiet i mężczyzn w procesie innowacji. W podejściu badawczym reprezentowanym przez Katedrę nacisk jest położony na takie kategorie, jak innowacje, innowacyjność, proces innowacji, strategie innowacji oraz struktury organizacyjne i instytucjonalne dla aktywności innowacyjnej, za których pośrednictwem objaśnia się przyczyny i skutki zjawisk, procesów i mechanizmów obserwowanych w gospodarce na różnych jej poziomach. „Zagadnienie społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań rozwoju innowacyjności gospodarki nie zostało dostatecznie przeanalizowane ani opisane w polskiej literaturze przedmiotu. Publikacja Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach to wartościowe opracowanie naukowe, a jego Autorzy dostrzegli potrzebę poszerzenia wspomnianego pola badawczego. Na podkreślenie zasługuje wzbogacenie przez nich dotychczasowej wiedzy na temat społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań procesu innowacji. Znajduje to potwierdzenie w interesującej analizie głównego tematu badań”. Z recenzji dr. hab. Witolda Kasperkiewicza, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

Szczegółowe informacje na temat książki Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
EAN: 9788323341925
Autor: Sierotowicz Tomasz, Okoń-Horodyńska Ewa, Gurba Krystian
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 142
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2016
Podmiot odpowiedzialny: Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Gołębia 24
31-007 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość