Konto

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego Michał Bacior Książka

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
39,00 zł
52,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Szczegółowe informacje na temat książki Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375567519
Autor: Michał Bacior
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.