Menu

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań Borodako Krzysztof, Berbeka Jadwiga, Rudnicki Michał Książka

44,25 zł
59,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: C.H. Beck
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 126
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2015
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services – KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej. Autorzy: wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań, wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań, przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych, zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań, w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań, podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań. „….recenzowana książka to wartościowe opracowanie wypełniające lukę w zakresie badań sektora przemysłu spotkań i jego podatności na innowacje. Na szczególne podkreślenie i wysoką ocenę zasługują przedstawione w tej książce wyniki badań empirycznych z wykorzystaniem wielu metod: ankietowej, wywiadów pogłębionych i studiów przypadków, co stanowi o jej dużych walorach poznawczych i metodycznych. Zastosowanie triangulacji metod pozwoliło nie tylko na uzyskanie wartościowych poznawczo i aplikacyjnie informacji o zarządzaniu innowacjami w przemyśle spotkań, ale podniosło także ich wiarygodność. Wzmacniają ją także przytoczone wyniki badań wtórnych, szczególnie zagranicznych. Jest to pierwsze w Polsce takie opracowanie i Autorzy słusznie podkreślają potrzebę dalszych pogłębionych badań w tym zakresie. Zaprezentowane badania i zastosowana w nich metodyka mogą stanowić punkt odniesienia do badań w innych miastach. Praca oparta jest na dobrze dobranej literaturze przedmiotu, głównie zagranicznej, napisana komunikatywnym językiem i nie przytłacza czytelnika nadmiarem rozważań teoretycznych”. Prof. UE dr hab. Teresa Żabińska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

Wydawnictwo: C.H. Beck
EAN: 9788325576844
Autor: Borodako Krzysztof, Berbeka Jadwiga, Rudnicki Michał
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 126
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2015

Oceny i recenzje książki Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!