Konto

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz Książka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej

Podobne do Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Szczegółowe informacje na temat książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301204563
Autor: Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.