Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Mechanizmy zapewnienia zgodności technicznej i bezpiecznej integracji w transporcie kolejowym

Adam Jabłoński, Jabłoński Marek

Mechanizmy zapewnienia zgodności technicznej i bezpiecznej integracji w transporcie kolejowym

90,00

 

Zapewnienie zgodności technicznej i bezpiecznej integracji stanowią kluczowe aspekty modyfikowanych, odnawianych, modernizowanych czy nowo budowanych podsystemów kolei, zanim zostaną włączone do eksploatacji lub, z formalnego punktu widzenia, uzyskają zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji. Są to również kluczowe aspekty sprawnego procesu realizacji inwestycji kolejowych i osiągania przez projekty inwestycyjne założonych celów eksploatacyjnych.

Monografia pokazuje złożoność i wielowymiarowość procesów zapewnienia zgodności technicznej z wymaganiami zasadniczymi i bezpiecznej integracji zmiany w systemie kolei. Przedstawiono w niej mechanizmy zapewnienia zgodności technicznej i bezpiecznej integracji, szczególnie istotne dla bezpieczeństwa systemu kolei.


Skierowana jest do pracowników ośrodków naukowo-badawczych, wykładowców oraz studentów uczelni technicznych i ekonomicznych, a także do pracowników przedsiębiorstw kolejowych odpowiedzialnych za zarządzanie bezpieczeństwem, menadżerów ds. bezpieczeństwa w transporcie kolejowym oraz inżynierów zajmujących się problematyką bezpieczeństwa ruchu kolejowego i bezpiecznej integracji.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-810-2464-8

Liczba stron: 346

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 90,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...