Zespół Formuły 1 Mercedesa, Google, James Dyson, Michael Jordan – wszyscy oni stosują metodę czarnej skrzynki. Są gotowi zmierzyć się z popełnianymi przez siebie błędami i przekuć je w sukces. Nie wypierają się ich, nie obwiniają innych, nie wykręcają się od wynikających z nich konsekwencji –przeciwnie, nauka na własnych błędach to ich strategia wiodąca do sukcesu, i to –jak widać –bardzo skuteczna.
W swojej głośnej bestsellerowej książce Matthew Syed dzieli się z czytelnikiem zaskakującą prawdą o naturze sukcesu, pokazując przy tym, że negowanie własnych porażek, zamiatanie ich pod dywan i nieczerpanie z nich nauki może być naprawdę niebezpieczne.
Insignis Media
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-653-1595-3
ISBN: 978-83-653-1595-3
Liczba stron: 456
Format: 14.0x21.0cm
Cena detaliczna: 39,98 zł
Format: 14.0x21.0cm
Cena detaliczna: 39,98 zł