Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-808-7931-7
Tytuł oryginalny: Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
ISBN: 978-83-808-7931-7
Tytuł oryginalny: Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
Liczba stron: 360
Format: 14.1x21.8cm
Cena detaliczna: 59,90 zł
Format: 14.1x21.8cm
Cena detaliczna: 59,90 zł