Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię – wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jeżeli przyjrzymy się znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia.
W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodowej korporacji, poznaje i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomiczne korzyści.
Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-264-3915-5
Tytuł oryginalny: THE SEVEN CULTURES OF CAPITALISM
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-264-3915-5
Tytuł oryginalny: THE SEVEN CULTURES OF CAPITALISM
Liczba stron: 396
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 59,00 zł