Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-2192-5
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-2192-5
Liczba stron: 232
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 44,90 zł
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 44,90 zł