Przedmowa prof. dr. hab. Zygmunta Kołodziejaka, Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i ludzi biznesu i oparta na polskich realiach. Autorka, wykorzystując zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktykę kursów i seminariów, które prowadzi w Polsce i w Kanadzie, szeroko omawia m.in. cechy prawdziwego lidera, zasady i wartości, jakimi powinien się kierować, jego rolę w przedsiębiorstwie, umiejętność skutecznego przewodzenia ludziom i wzbudzania w nich entuzjazmu. Swoje tezy ilustruje wieloma przykładami polskich firm i ich szefów, a odwołując się do przykładów firm zachodnich, zachowuje właściwy dystans i krytycyzm.
Medium
Oprawa miękka
Data pierwszego wydania:
1998-01-01
ISBN: 978-83-870-2568-7
Data pierwszego wydania:
1998-01-01
ISBN: 978-83-870-2568-7
Liczba stron: 328
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 29,00 zł
Rok wydania: 1998
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 29,00 zł
Rok wydania: 1998