Autor znany czytelnikom z licznych publikacji dotyczących uzależnień, przede wszystkim od alkoholu, tym razem przekazuje wiedzę o uzależnieniach niesubstancjalnych, czyli behawioralnych (od zachowań). Zajmuje się w tej książce m.in. zaburzeniami związanymi z Internetem, telefonem komórkowym, uzależnieniami od ćwiczeń fizycznych, jedzenia i odżywiania, miłości i zaangażowania emocjonalnego, polityki i władzy, praktyk religijnych. Porusza także temat współuzależnienia, odwołując się do własnego doświadczenia klinicznego. Książka, napisana przystępnym językiem, skierowana jest zarówno do zwykłych czytelników, jak i do profesjonalistów.
Media Rodzina
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-800-8974-7
ISBN: 978-83-800-8974-7
Liczba stron: 560
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł