Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.
Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6640-3
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6640-3
Liczba stron: 378
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 84,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 84,00 zł