Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Zwycięskie strategie Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy

Krupp Steven, Schoemaker Paul J. H.

Zwycięskie strategie Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy

67,90

 

Od każdego przywódcy oczekuje się konkretnych wyników: zrealizowania budżetu, dochowania terminów i zręcznego zarządzania ludźmi, które sprawią, że firma będzie sprawnie funkcjonowała z dnia na dzień. W tym jednak kryje się niebezpieczeństwo: codzienne zmagania biorą górę nad długookresowymi celami, a przecież osiąganie wyników w niepewnym otoczeniu wymaga wybiegania wzrokiem w przyszłość, perspektywicznego myślenia i umiejętnego pokonywania nieuniknionych ostrych zakrętów. Steven Krupp i Paul J.H. Schoemaker zasypują przepaść między dwiema dziedzinami: przywództwem i myśleniem strategicznym i stapiają ją w jedną dyscyplinę.
Książka Zwycięskie strategie pokazuje w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera mnóstwo cennych spostrzeżeń na temat przywództwa strategicznego, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów. Prezentuje osiągnięcia takich osób jak Elon Musk, Richard Branson i Sara Blakely, a także papieża Franciszka, Oprah Winfray, Nelsona Mandeli. Ich sukcesy są dla kontrastu zestawione z wynikami pracy przeciętnych, a nawet zupełnie nieskutecznych liderów. Kanwą dla książki stały się trwające ponad 20 lat badania nad stosowaniem strategicznych technik zarządzania. Dane użyte przez autorów pochodzą od ponad 20 000 menedżerów wyższego szczebla z różnorodnych branż i tworzą niezwykle wciągające studium na temat przywództwa strategicznego.
Zwycięskie strategie to mistrzowska synteza oparta na realnych przykładach, która ułatwia rozwijanie nawyków myślowych i odruchów będących podstawą wizjonerskiego przywództwa.
– David J. Teece, prezes i dyrektor generalny Berkeley Research Group LLC oraz wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley

MT Biznes
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-774-6958-3

Tytuł oryginalny: Winning the Long Game: How Strategic Leaders Shape the Future

Liczba stron: 332

Format: 165x240mm

Cena detaliczna: 67,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...