Konto

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Katarzyna Wojciechowska Książka

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
60,89 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 408
Format: 16.8x23.7cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
60,89 zł
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Szczegółowe informacje na temat książki Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788383227856
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 408
Format: 16.8x23.7cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 2023-07-12
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Oceny i recenzje książki Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.