Menu

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Cendrowska Barbara, Aneta Sokół, Żylińska Pola Książka

45,61 zł
45,61 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
54,00 zł (-16%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: drugie
Liczba stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2018
45,61 zł
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Szczegółowe informacje na temat książki E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381020695
Autor: Cendrowska Barbara, Aneta Sokół, Żylińska Pola
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: drugie
Liczba stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2018

Oceny i recenzje książki E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!