Konto

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia Agnieszka Bera Książka

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia
48,75 zł
65,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Szczegółowe informacje na temat książki Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia

Wydawnictwo: Rozpisani.pl
EAN: 9788394587505
Autor: Agnieszka Bera
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016
Podmiot odpowiedzialny: WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.