Menu

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki Rogala Anna Książka

57,75 zł
77,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2021
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność). Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Na wspomniane kwestie nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji. Ze względu na powyższe odrębności rynku farmaceutycznego, analizie poddano następujące zagadnienia: • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych; • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym; • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę; • wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej; • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków. Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie społeczeństwa.

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381023535
Autor: Rogala Anna
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2021

Oceny i recenzje książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym. Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!