Konto

Marketing dla bystrzaków Jeanette McMurtry Książka

Marketing dla bystrzaków
36,75 zł
49,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Septem
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 448
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Podobne do Marketing dla bystrzaków

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych! Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu. W książce: Wykorzystanie psychologii wyboru Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing dla bystrzaków

Wydawnictwo: Septem
EAN: 9788328359031
Autor: Jeanette McMurtry
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 448
Rok wydania: 2021
Data premiery: 2020-03-02

Oceny i recenzje książki Marketing dla bystrzaków

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.