Konto

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Magdalena Kowalska Książka

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
61,22 zł
89,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 340
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
61,22 zł
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320825657
Autor: Magdalena Kowalska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 340
Rok wydania: 2023
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Podobne do Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Inne książki Magdalena Kowalska

Oceny i recenzje książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.