Menu

Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia Książka

25,99 zł
25,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
52,00 zł (-50%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-07
Zobacz więcej
Wydawnictwo: edu-Libri
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2023
25,99 zł
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Wydawnictwo: edu-Libri
EAN: 9788363804749
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2023

Oceny i recenzje książki Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!