Menu

Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Książka

56,25 zł
75,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 337
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381026109
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 337
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023

Oceny i recenzje książki Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!