Menu

Marketing w twojej firmie Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję Norbert Oruba Książka

31,22 zł
31,22 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
39,90 zł (-22%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Poltext
Rodzaj oprawy: Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 224
Format: 14.0x22.0cm
Rok wydania: 2021
31,22 zł
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje: regularne prowadzenie bloga firmowego; komunikacja w social mediach; korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; współpraca z influencerami; budowanie marki osobistej; przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją! W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej. Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach. Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem. Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii. Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu. *** Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing w twojej firmie Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Wydawnictwo: Poltext
EAN: 9788382311174
Autor: Norbert Oruba
Rodzaj oprawy: Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 224
Format: 14.0x22.0cm
Rok wydania: 2021
Data premiery: 10/09/2021

Oceny i recenzje książki Marketing w twojej firmie Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!