Konto

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu Marek Jeziński Książka

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
28,50 zł
38,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej

Podobne do Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Szczegółowe informacje na temat książki Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
EAN: 9788323139560
Autor: Marek Jeziński
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Rok wydania: 2017
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe UMK
Jurija Gagarina 5
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Średnia ocen:
7.00 /10
Liczba ocen:
1
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.