Menu

Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania Dorota Kubicka, Kołodziejczyk Anna Książka

21,00 zł
28,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Impuls
Rodzaj oprawy: Twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 200
Format: 16.3x24.0cm
Rok wydania: 2007
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie

Szczegółowe informacje na temat książki Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

Wydawnictwo: Impuls
EAN: 9788373086524
Autor: Dorota Kubicka, Kołodziejczyk Anna
Rodzaj oprawy: Twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 200
Format: 16.3x24.0cm
Rok wydania: 2007

Oceny i recenzje książki Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!