Menu

Techniki promocji sprzedaży Maciej Tesławski Książka

32,25 zł
43,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Rodzaj oprawy: miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 300
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt. "Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie? Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi. - - - - - - - - - To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat — konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych. Krzysztof Kozak specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Członek Zarządu ICP Group S.A.

Szczegółowe informacje na temat książki Techniki promocji sprzedaży

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
EAN: 9788363566388
Autor: Maciej Tesławski
Rodzaj oprawy: miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 300
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016
Data premiery: 14/04/2016

Oceny i recenzje książki Techniki promocji sprzedaży

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!