Konto

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji Alicja Waszkiewicz-Raviv Książka

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
31,50 zł
42,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 227
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Podobne do Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Szczegółowe informacje na temat książki Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
EAN: 9788323548126
Autor: Alicja Waszkiewicz-Raviv
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 227
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2021
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Uniwersytet Warszawski
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.