Menu

Wojna marketingu z zarządzaniem Ries Al, Ries Laura Książka

38,93 zł
51,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 14.5x20.5cm
Rok wydania: 2010
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Szczegółowe informacje na temat książki Wojna marketingu z zarządzaniem

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320818819
Autor: Ries Al, Ries Laura
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 14.5x20.5cm
Rok wydania: 2010

Oceny i recenzje książki Wojna marketingu z zarządzaniem

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!