Konto

Zarządzanie jakością w usługach publicznych Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr Książka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych
35,25 zł
47,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375560107
Autor: Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Oceny i recenzje książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.