Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku Książka
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 252 |
Rok wydania: | 2025 |
W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.
Z opracowania dowiesz się:
• jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,
• kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,
• czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,
• kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,
• czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.
Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).
Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.
Szczegółowe informacje na temat książki Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
EAN: | 9788383902326 |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 252 |
Rok wydania: | 2025 |
Data premiery: | 2025-02-18 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | WOLTERS KLUWER POLSKA Przyokopowa 33 01-208 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Oceny i recenzje książki Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!