Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-1699-3
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-1699-3
Liczba stron: 204
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł