W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Difin
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1235-1
ISBN: 978-83-764-1235-1
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 70,00 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 70,00 zł