Rynek usług transportowych w Polsce odgrywa bardzo ważną rolę w całej gospodarce i szybko się zmienia, dostosowując się do przemian na otwartym rynku europejskim i światowym.
- określili podstawowe, teoretyczne problemy badawcze z uwzględnieniem gałęziowych rynków transportowych i wybranych segmentów wyodrębnionych struktur;
- wskazali na najważniejsze determinanty przemian na rynku usług transportowych i bieżące problemy jego funkcjonowania;
- zaprezentowali strategiczne kierunki jego rozwoju z uwzględnieniem uwarunkowań w XXI w.
Publikacja powinna zainteresować:
- menedżerów firm transportowych i zarządzających infrastrukturą;
- pracowników administracji oraz studentów uczelni technicznych i ekonomicznych.
PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-208-2201-4
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-208-2201-4
Liczba stron: 396
Format: 16.1x23.6
Cena detaliczna: 64,90 zł
Format: 16.1x23.6
Cena detaliczna: 64,90 zł