Sukces w biznesie wymaga współpracy. Ta książka prezentuje podstawowe zasady i umiejętności potrzebne w postępowaniu z ludźmi, z zachowaniem szacunku dla ich świadomej natury. Zasady te w równym stopniu znajdują zastosowanie w życiu zawodowym jak i prywatnym, łącząc je w jedno spójne i pełne satysfakcji życie.
Dowiesz się, jak rozwijać ludzki potencjał, budować organizację będącą świadomą ludzką społecznością, działającą w oparciu wspólny system wartości i zaangażowaną we wspólny cel. Cel wykraczający daleko poza możliwości jednostki, łączący ludzi we wspólnym wysiłku. Organizację opartą na autentycznym przywództwie, zdolną do rozwoju i wprowadzania bardziej innowacyjnych modeli działania jak chociażby turkusowe organizacje Frederica Laloux.
„Lektura obowiązkowa dla ludzi współczesnego biznesu”
Peter Senge, ekspert rozwoju organizacji
„Ta książka zmieni sposób w jaki pracujesz i żyjesz. Każdy powinien ją przeczytać”
Sheryl Sandberg, COO facebook, autorka Lean In
Galaktyka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-757-9712-1
Tytuł oryginalny: Conscious business. How to build value through values
ISBN: 978-83-757-9712-1
Tytuł oryginalny: Conscious business. How to build value through values
Liczba stron: 322
Format: 16.0x24.0cm
Cena detaliczna: 59,90 zł
Format: 16.0x24.0cm
Cena detaliczna: 59,90 zł