Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, agencje reklamy i doradztwa personalnego, producenci telewizyjni i filmowi oraz media muzyczne i międzynarodowe. Adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, zarówno osób zarządzających podmiotami rynkowymi, jak i konsumentów poszukujących nowych strategii zachowań. Publikacja dedykowana jest szczególnie studentom specjalizującym się w analizie zachowań współczesnych podmiotów rynkowych.
Scholar
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-738-3471-2
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-738-3471-2
Liczba stron: 304
Format: 16.5x23.8cm
Cena detaliczna: 37,80 zł
Format: 16.5x23.8cm
Cena detaliczna: 37,80 zł