Menu

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego Dominik Antonik Książka

29,25 zł
39,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Universitas
Rodzaj oprawy: Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 192
Format: 150x240mm
Rok wydania: 2014
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...

Szczegółowe informacje na temat książki Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Wydawnictwo: Universitas
EAN: 9788324223817
Autor: Dominik Antonik
Rodzaj oprawy: Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 192
Format: 150x240mm
Rok wydania: 2014

Oceny i recenzje książki Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!